اکران فیلم "غریب" در نقطه صفر مرزی خراسان شمالی
اکران فيلم "غريب" در نقطه صفر مرزي خراسان شمالي
به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛

اکران فیلم "غریب" در نقطه صفر مرزی خراسان شمالی

فيلم تحسين شده "غريب" به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در منطقه مرزي داشلي قلعه اين استان اکران شد.
شناسه خبر : 47023 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی، فيلم تحسين شده "غريب" به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در منطقه مرزي داشلي قلعه اين استان اکران شد.

 

این اکران با استقرار قابلیت سینما سیار، با تلاش و همکاری اهالی مسجد  و همراهی دهیاری این روستا انجام گرفت.


 به گفته «امین درتومی»، مسئول سینما سیار در استان خراسان شمالی، این برنامه با هدف توزیع عادلانه فرهنگی، به درخواست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.


تاکنون روستاهای گریوان بجنورد و شهرستان‌های گرمه، فاروج و مناطقی از راز و جرگلان، بام و صفی آباد  و نقاطی از مناطق شهری بجنورد  شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم بودند.

 

یادآور می شود، فیلم غریب یکی از فیلم های برگزیده چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر است که به کارگردانی "محمد حسین لطیفی"   و نویسندگی و تهیه کنندگی "محمد عنقا" در قالب تصاویری روایی، رشادت های سردار شهید «محمد بروجردی» را در دفاع از آرامش کردستان و مقابله با دشمنان به تصویر کشیده است.

 

 پایان/